onsdag 23. januar 2013

Ingen endring


De bittesmå forbedringene fortsatte i dag, men fremdeles i korte perioder. Han sover hele dagen; det tar litt tid å trappe ned de første medisinene. I mellomtiden tør de ikke å trappe opp Ketamin til maksimal dose siden det kan bli for mye for han tilsammen. Jeg har sett en del serier med anfall i dag, men kun svake rykk.

Planen er nå å gå på ketogen diett fram til søndag. Dersom vi ikke ser noen bedring da, skal det startes opp behandling med kortison. Jeg tenker da med gru på hvordan han ble da han gikk på prednisolon, men trøster meg med at det i så fall bare blir for en kort periode denne gangen.

Mens Helmer sover sitter jeg her og surfer på nettet, drikker enorme mengder Pepsi Max (farvel nyttårsforsett), spiser lab-burger til lunsj og tenker på hvor mye jeg skal trene når vi kommer oss hjem... Det er forøvrig ganske fascinerende hvor sliten man kan bli av å sitte på en stol en hel dag. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar