onsdag 9. februar 2011

Fremskreden teflonhjerne

Før i tida, da jeg var ung, sprek og spretten og hadde klisterhjerne, trengte jeg aldri å notere mine gjøremål for å huske dem. Nå må jeg bare innse at den tida er over, jeg greier ikke å holde styr på alle avtaler uten hjelpemidler. Om det skyldes alderen eller overdrevent inntak av Pepsi Max vites ikke.

Sigrid skulle egentlig operert kneet i går, men jeg var hellig overbevist om at det var i dag, dette til tross for at jeg til og med har skrevet riktig dato her i bloggen. Så da de ringte fra ortopedisk avdeling i går kl 7.30 og lurte på om vi kom snart, hadde Sigrid allerede spist en halv pære og var derfor ikke fastende lenger. Operasjonen måtte utsettes, så nå venter vi på ny dato, sannsynligvis i mars. Kjedelig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar