mandag 24. juni 2013

Mamma!

Jeg må bare dele denne videoen. Helmer er i fin form om dagen, og han lager stadig nye lyder. Min soleklare favoritt er selvsagt denne. Etter å ha hørt oss (meg...) gjenta "Mamma" ca en million ganger, har han nå kapitulert og sier det jevnt og trutt gjennom hele dagen. Han har sagt det i gode perioder tidligere også, håper bare det varer denne gangen! Jeg tror ikke han legger mening i ordet, men han innser at han høster mye skryt når han drar til med det, og er det noe Helmer er glad i så er det skryt!

Beklager forøvrig de overivrige, relativt irriterende og høylydte kommentarene fra filmeren. Det er litt lett å la seg rive med... :)


3 kommentarer:

  1. Så flink han er :). Håper det står bra til, godt nyttår til dere :)

    SvarSlett
  2. Det virker som om denne bloggen ikke er aktiv lengre. Men jeg vil likevel sende dere en takk for at dere har fortalt denne historien. Den varmet mitt hjerte da jeg selv har et barnebarn som har en alvorlig form for epilepsi, bla hadde hun infantile spasmer. I dag er hun 2 år og det som gledet meg var at Helmer har lært seg å gå og har lært seg å si mamma. Det tentes et positivt håp i mitt hjerte TAKK <3

    SvarSlett